دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی):

نیروی زمینی ارتش خار چشم دشمنان شده است

تهران (پانا) - دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی گفت نیروی زمینی ارتش از دوران دفاع مقدس تا به امروز بر محور ولایت مداری تکالیف خود را به نحو احسن انجام داده و خار چشم دشمنان شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروی زمینی ارتش خار چشم دشمنان شده است

سرتیپ پاسدار محمود تشکری دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی نزاجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، گفت: نیروی زمینی ارتش از دوران دفاع مقدس تا به امروز بر محور ولایت مداری تکالیف خود را به نحو احسن  انجام داده  و خار چشم دشمنان شده است.

سردار سرتیپ تشکری در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه ربیع الاول و هفته وحدت، افزود: هر کدام از عناوین در ایام دفاع مقدس می تواند پرچمی برای همگان باشد تا مسیر شهدا، ولایت و ارزش های انقلاب را با پرچمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دنبال کنیم.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) با تاکید بر اینکه امروز نیروی زمینی ارتش از نیروهای پرنشاط، با انگیزه، پویا، روبه رشد و رو به تعالی است، تصریح کرد: امروزه نیروی زمینی با همدلی، هم فکری و هم افزایی بین مجموعه های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و تلاش همه فرماندهان پرنشاط، پویا و رو به رشد و تعالی است.

وی با اشاره به تلاش های کارکنان نزاجا در عملیاتی کردن فرامین  مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: در کنار فعالیت‌های صورت گرفته در نیروی زمینی ارتش، پرداختن به  مسائل معنوی و اعتقادی ارزش افزوده ای به این مجموعه اضافه کرده است و سرمایه‌های انسانی در کنار مهارت، انگیزه، تحرک، روحیه معنویت را تبدیل به یک سرمایه ارزشمندی کرده است و باید روز به آن را حفظ کنیم و شاهدیم با تلاش های صورت گرفته گام‌های بلندی در ابعاد مسائل معیشتی، وفاق، انگیزه و معنویت برداشته شده است.

سردار سرتیپ تشکری در ادامه به رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از اقدامات نیروی زمینی ارتش اشاره و عنوان کرد: خروجی فرمایشات معظم له از اقدامات نزاجا همیشه رضایتمندی و خوشحالی را در پی داشته و نیروی زمینی ارتش همیشه پا به رکاب است.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) با اشاره به سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته محوری در نیروی زمینی ارتش گفت: این سه اصول شعارهای بسیار ارزشمندی است و در این بین  ولایت محوری همه مسائل را حل می کند و همه برکات و خیرات در آن نهفته  است.

سردار سرتیپ تشکری با اشاره به جشنواره مالک اشتر خاطرنشان کرد: تمام موفقیت‌ها مرهون تلاش‌های فرماندهان در نیروهاست. نفرات برگزیده به نمایندگی از نیروها و یگان‌ها در این جشنواره حضور دارند و فرماندهان باید قدردان عناصر و  نیروهای خود باشند.

وی بصیرت، آماده به کار بودن و شجاعت را از ویژگی‌های مالک اشتر برشمرد و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  در دیدار با دولت چهاردهم توصیه های مهمی داشتند که عموما در همه سطوح برای فرماندهان و مسئولان در همه سازمان ها بسیار راهگشاست. وظیفه همه فرماندهان است که عناصر کارآمد را بشناسند و از کارکنانی با خصوصیات جوانی، مومن، انقلابی  متعهد و پر انگیزه بیشتر بهره ببرند.

سردار سرتیپ تشکری با اشاره ویژگی فرماندهان نزاجا تصریح کرد: امیر سرتیب کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان نزاجا همیشه در میدان و در میان کارکنان حضور دارند و در رسیدگی به کارکنان و نیروها، همیشه پای کار هستند.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در پایان روحیه جهادی بسیجی در بین فرماندهان و نیروها، مدیریت شجاعانه و خلاقانه، اهتمام به ارتقای توان رزمی در سطوح مختلف، ارتقای تحرک در ترابری ها، اقدامات شایسته برای نیازهای معیشتی و مسکونی کارکنان، حمایت از درمان بیماری‌های صعب‌العلاج، حمایت و  پشتیبانی از ازدواج و فرزند آوری کارکنان، تامین مسکن شخصی و سازمانی برای کارکنان، اهتمام به تقویت هوانیروز با افزایش بالگردها تقویت سامانه های پروازی و نهضت قطعه سازی در مرکز یاعلی هوانیروز اصفهان، توجه به برنامه ریزی برای ایجاد آمادگی در عملیات های ویژه و ارتقای روحیه رزم در یگان‌ها را به عنوان برخی از اقدامات برجسته در نیروی زمینی  ارتش برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار