فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توسعه سامانه‌های پدافندی عامل بازدارندگی پنهان و آشکار دشمنان

تهران (پانا) - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در شرایط تحریم از تحقیق و توسعه غافل نشدیم، گفت طراحی و توسعه سامانه‌های پدافندی منجر به بازدارندگی پنهان و آشکار دشمنان شده است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توسعه سامانه‌های پدافندی عامل بازدارندگی پنهان و آشکار دشمنان

امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در جمع فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی این نیرو اظهار داشت: امروز طراحی و توسعه سامانه های مرتبط با علوم پدافندی به بازدارندگی پنهان و آشکار در برابر کشورهایی منجر شده که در برابر ایران ادعای قدرت طلبی دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ناخواسته وارد دفاع هوایی شدیم و امروز در این حوزه دارای قدرت هستیم، گفت: در شرایط تحریم و تهدید از سوی دشمنان، خوش درخشیدیدم و همزمان از تحقیق، توسعه، تولید و تهدید نیز غافل نشدیم.

وی افزود: امروز پدافند هوایی سامانه های موشکی راداری پهپادی خود را مجهز به سامانه های اپتیک پسیو وغیر فعال کرده که هم توسط دشمن کشف نشود و در عین حال بتواند دشمن را کشف کند؛ یقینا این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.

صباحی فرد تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی)، امروز تفکر شب حمله ای در مجموعه پدافند حاکم است و مرزبانان آسمان ایران به بهترین شکل ممکن آماده دفاع از مرزهای هوایی کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه پدافند ارتش با بهره گیری از سامانه های دفاعی هوشمند نوع و چگونگی تهدیدات را شناسایی و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با ذکاوت به مقتضای تهدیدات، بهترین مدل دفاع را بکار می‌گیرد، یادآور شد: اقتدار امروز پدافند مرهون خون ۲۵۰ هزار شهیدی است که از بزرگترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید امروز پاسدار خون شهیدان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار