وزیر دفاع ازمدال‌آور طلای المپیاد جهانی نجوم واخترفیزیک تجلیل کرد

تهران (پانا) - وزیر دفاع با علی نادری لردجانی، مدال‌آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک و عضو تیم المپیاد دانش‌آموزی ایران دیدار و با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع ازمدال‌آور طلای المپیاد جهانی نجوم واخترفیزیک تجلیل کرد

امیر عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع با علی نادری لردجانی، مدال‌آور طلای المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک و عضو تیم المپیاد دانش‌آموزی ایران دیدار و با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تبریک کسب مقام نخست تیم المپیاد نجوم دانش‌آموزی ایران در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک گفت: موفقیت شما آورده‌های علمی، پیشرفت و توسعه برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

وی با بیان اینکه فرمانده کل قوا همواره بر قدرت علمی و تولید علم تاکید ویژه دارند، افزود: در این روزها که همه کشورها به دنبال تولید قدرت هستند و یکی از مؤلفه‌های قدرت در دنیا نیز توان علمی است، نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار مهم و حیاتی است و نقش بسیار پررنگی در پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور ایفا می‌کند.

«حنانه خرم‌دشتی»، «آروین رسول‌زاده»، «محمدمهدی کشاورزی»، «آریا فاتح‌کرداری» و «علی نادری لردجانی»، نمایندگان ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، هریک موفق به کسب مدال طلا شدند تا ایران در جایگاه اول بایستد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار