پزشکیان:

مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را با کمک بسیج مرتفع می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس جمهوری گفت مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را با کمک بسیج طی یک سال مرتفع می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را با کمک بسیج مرتفع می‌کنیم

مسعود پزشکیان روز شنبه پس از بازدید از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر این که باید با نیروهای بسیج برای ساخت مدارس جلسه بگذاریم، گفت: مشکل کمبود مدرسه در مناطق محروم را یک ساله با کمک نیروهای بسیج مرتفع می‌کنیم، اگر نقشه ساخت و مصالح را به مردم بدهیم خودشان مدارس را می‌سازند.

وی افزود: زمانی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بودم، تجربه ای داشتیم که در عرض ۶ ماه، ۶۰۰ خانه بهداشت را با مشارکت مردم ساختیم، ما فقط مصالح می دادیم و مردم و مهندسان داوطلبانه کار می کردند.

پزشکیان اظهار کرد: لازم نیست پیمانکار برای پروژه جذب شود، بلکه با کمک مردم همان مناطقی که مدرسه نیاز دارند کل مشکلات کمبود مدرسه را یک ساله مرتفع می‌کنیم.

وی ادامه داد: با کمترین قیمت می‌توانیم مدارس را بسازیم، در آن زمان هر خانه بهداشت را ۸ میلیون تومان می ساختند، ولی ما با یک و نیم میلیون تمامش کردیم، پیمانکاران دو ساله می‌ساختند ما ۶ ماهه می‌ساختیم.

رئیس جمهوری بیان کرد: قرار نیست مدارس بزرگ مقیاس ساخته شود، مدارس چند کلاسه را بسیجی‌وار می توان در عرض چند ماه ساخت، خودمان هم پای کار می‌آییم و مردم را بسیج می کنیم و فقط نیاز است مصالح بدهیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار