پولادی در گفت‌و‌گو با پانا:

اگر وحدت و انسجام وجود داشته باشد، مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد

تهران (پانا) - نماینده مردم نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلابی‌گری باید لحاظ شود تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم، گفت اگر وحدت و انسجام وجود داشته باشد، مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر وحدت و انسجام وجود داشته باشد، مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد

کامران پولادی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «مقام معظم رهبری پس از مراسم تحلیف و دیدار با نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت بر کلمه‌ای تحت عنوان «تعامل» تکیه کردند که قوای سه گانه به خصوص مجلس و دولت باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا تمامی امور سرعت بیشتری داشته باشد.»

وی افزود: «رئیس جمهور محترم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری موضوع وفاق ملی را مطرح کرد و در معرفی کابینه پیشنهادی برای همه طیف‌ها و جریان‌ها احترام قائل شدند و لیست جامعی را به مجلس معرفی کردند.»

نماینده مردم نوشهر و کلاردشت در مجلس بیان کرد: «در نخستین گفت‌و‌گوی زنده دکتر پزشکیان با مردم، تاکید کردند که دولت با مشارکت مردم در راستای اجرای توصیه‌های برنامه هفتم توسعه و‌ سیاست‌های کلی ابلاغی گام برمی‌دارد.»

پولادی گفت: «اگر وحدت و انسجام وجود داشته باشد، مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل خواهد شد. ما در صورتی موفق می‌شویم که از کل کشور یک صدای واحد بشنویم.»

وی در پایان خاطر نشان کرد: «در هر کاری افراط و تفریط خوب نیست؛ انقلابی‌گری باید لحاظ شود تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم. خوشبختانه با تذکر رهبر انقلاب، تندروی‌ها کنار گذاشته شد. امیدواریم با وحدت دست به دست یکدیگر دهیم تا میهن خود را کنیم آباد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار