مالکی در گفت‌و‌گو با پانا:

رفع گرانی، کنترل تورم و موضوع فیلترینگ در دستور کار دولت قرار دارد

احزاب و چهره‌های سیاسی به جای تخریب، به دولت کمک کنند

تهران (پانا) - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع گرانی، کنترل تورم، موضوع فیلترینگ و حجاب که دغدغه جامعه است که در دستور کار دولت قرار دارد. اگر دولت در رفع این مسائل موفق عمل کند، قطعا مجلس شورای اسلامی کماکان حامی دولت خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۸۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع گرانی، کنترل تورم و موضوع فیلترینگ در دستور کار دولت قرار دارد

فداحسین مالکی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت چهاردهم، اظهار کرد: «دیدار اخیر اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری در راستای انسجام ملی حائز اهمیت بود. رهبر انقلاب در فرازهای متعددی نکات مثبتی را مطرح کردند اما نقطه اوج فرمایشات ایشان، ضرورت توجه دولت به مشکلات مردم بود یعنی خود دولت باید حضور فعالی بین مردم داشته باشد تا بتواند از نزدیک مشکلات آن‌ها را لمس کند.»

وی افزود: «مجلس شورای اسلامی در همان ابتدا تعامل و همکاری خود را با دولت نشان داد و به تمامی وزرای پیشنهادی رای اعتماد داد.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: «تعامل و همکاری مجلس با دولت به عملکرد دولت بستگی دارد. رفع گرانی، کنترل تورم، موضوع فیلترینگ و حجاب که دغدغه جامعه است، در دستور کار دولت قرار دارد. اگر دولت در رفع این مسائل موفق عمل کند، قطعا مجلس شورای اسلامی کماکان حامی دولت خواهد بود.»

وی ادامه داد: «مقام معظم رهبری در حوزه سیاست خارجی نیز نکات خوبی را فرمودند و اختیارات خوبی دادند؛ دولت باید از این اختیارات استفاده کند و اقداماتی که در جهت منافع ملی باشد، انجام دهد.»

مالکی در پایان خاطرنشان کرد: «جریان‌های سیاسی چهره‌‌های کارآمد را معرفی کنند. تیم اقتصادی دولت تیم خوب و باتجربه‌‌ای هستند که باید انسجام خود را حفظ کنند. احزاب  و چهره‌های سیاسی نیز به جای تخریب، به دولت کمک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار