حاجی دلیگانی در گفت‌و‌گو با پانا:

تعامل دولت و مجلس به این معنا نیست که مسائل را به نفع هم نادیده بگیریم و غفلت کنیم

هر مساله باید در جایگاه خود با رعایت اخلاق و انصاف رسیدگی شود

تهران (پانا) - نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه تعامل دولت و مجلس به این معنا نیست که مسائل را به نفع هم نادیده بگیریم و غفلت کنیم، گفت هر مساله باید در جایگاه خود با رعایت اخلاق و انصاف رسیدگی شود.

کد مطلب: ۱۴۹۶۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تعامل دولت و مجلس به این معنا نیست که مسائل را به نفع هم نادیده بگیریم و غفلت کنیم

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با پانا در خصوص تعامل دولت و مجلس، بیان کرد: «آقای پزشکیان با لیست وزرای پیشنهادی نشان داد که بر وفاق ملی معتقد است. چند نفر از وزرای دولت شهید رئیسی از گرایش‌های مختلف انتخاب شدند که این به‌ نوعی خوب است و ما استقبال می‌کنیم. ما در مجلس با رای اعتماد به وزرا نشان دادیم که به دولت کمک خواهیم کرد تا وزرا و آقای پزشکیان فعالیت خود را آغاز کنند.»

وی افزود: «کمک به آقای پزشکیان این است که اگر می‌دانیم یک وزیر، خوب و شایسته عمل نکرد است، او را مورد سوال و استیضاح قرار دهیم. تعامل به این معنی نیست که مسائل را به نفع هم نادیده بگیریم و غفلت کنیم. باید هر مساله در جایگاه خود با رعایت اخلاق و انصاف رسیدگی شود.»

این نماینده مجلس گفت: «مجلس و دولت در شرایطی استثنایی همزمان با یکدیگر کارها را شروع کرده‌اند که هردو نهاد باید در راستای اجرای برنامه هفتم گام بردارند.»

وی خاطرنشان کرد: «مقام معظم رهبری بارها توصیه کرده اند که همه باید بنا را بر تعامل و همکاری با دولت بگذارند که خوشبختانه ظرف روزهای گذشته شاهد تعامل دولت و مجلس بودیم. تداوم این حالت می‌تواند منشاء کارآمدی در کشور باشد. به هرحال واقعیت چیزی جز این نیست که مردم مشکلات زیادی دارند. بنابراین همه دستگاه‌های کشور باید دست به دست یکدیگر دهند تا از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی بتوانیم با تلاشی مضاعف مشکلات مردم را تا حد امکان کاهش دهیم.»

لازم به ذکر است، عصر روز گذشته چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی سوابق، صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی مسعود پزشکیان، به هر ۱۹ وزیر کابینه چهاردهم رای اعتماد دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار