سالاری در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» از ساختار وزارت آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد و راه‌حل درمان را می‌داند

تهران (پانا) - نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس گفت «علیرضا کاظمی» از ساختار وزارت آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد و راه‌حل درمان را می‌داند.

کد مطلب: ۱۴۹۵۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» از ساختار وزارت آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد و راه‌حل درمان را می‌داند

عثمان سالاری، نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا درباره بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش‌ و پرورش، بیان کرد: «من آقای علیرضا کاظمی را بیش از ۳۰ سال است که می‌شناسم؛ از زمانی که در تایباد و تربت‌جام مشهد قاضی و رئیس دادگاه بودم، ایشان شروع کارشان را از باخرز، شهرستان محروم مرزی شروع کردند. در تایباد رئیس آموزش و پرورش شدند. همینطور مقاطع مدیر کلی و معاون وزیری را پله پله براساس توانمندی‌های علمی و عملی خودشان طی کردند.»

وی افزود: «بنابراین آقای علیرضا کاظمی کسی است که از ساختار وزارت آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد و راه‌حل‌های درمان را می‌داند. انسان متواضع و فروتنی است و از یک خانواده اصیل، شناخته‌شده و انقلابی است که هیچ‌وقت از رانت و مزیت خانوادگی‌اش استفاده نکرده است. زمان کوتاهی نیز سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود. بنابراین ما باید از کسی که جامعیت دارد، حمایت کنیم و به همین دلیل کسی برای مخالفت با ایشان ثبت‌نام نکرد.»

سالاری در ادامه به تعامل دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم اشاره کرد و گفت: «تا زمانی که مسئولان اجرایی از خط قرمز‌های نظام عبور نکنند ما تعامل و همکاری حسنه و صمیمانه‌ای را با آنها خواهیم داشت. قوه مجریه مجری مصوبات مجلس شورای اسلامی است. ما باید این رابطه را حفظ کنیم. به هر میزان که همیاری، همکاری و هم‌افزایی بین قوای سه‌گانه کشور بیشتر باشد، طبیعتا به سود کشور خواهد بود. ما نیاز به آرامش داریم. می‌توانیم در یک فضای صمیمانه معنوی سیاست‌گذاری درستی انجام دهیم. همچنین قوه مجریه که نقش کارگزاری و اجرای قوانین را دارد، باید بتواند به وظایف خود به نحو احسن و مطلوبی ایفای نقش کند.»

 

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار