توسلی در گفت‌وگو با پانا:

«علیرضا کاظمی» در حوزه آموزش و پرورش تجارب خوبی دارد

برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش قابل قبول بود

تهران(پانا) - نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان اینکه علیرضا کاظمی از خانواده آموزش و پرورش است و در این حوزه تجارب بسیار خوبی دارد، گفت: گزارش‌هایی که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون ارائه کردند، قابل قبول بود و قطعا ما به ایشان کمک خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
«علیرضا کاظمی» در حوزه آموزش و پرورش تجارب خوبی دارد

فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس در گفت‌وگو با پانا درخصوص بررسی صلاحیت علیرضا کاظمی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: «حوزه آموزش و پرورش از حوزه‌های بسیار مهم است. خانواده آموزش و پرورش خانواده بسیار بزرگی است که در فرهنگ عمومی کشور، سیاست‌گذاری این وزارتخانه به صورت اساسی بسیار تعیین کننده است.»

وی افزود: «کارآمدی وزارت آموزش و پرورش در امنیت ملی کشور نیز بسیار حائز اهمیت است. نسل نوجوان که آموزش و پرورش آنها را تربیت می‌کند، آینده کشور را می‌سازند بنابراین طبیعتا خدمت این وزارتخانه تا پایان ادامه پیدا می‌کند.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «اگر آموزش و پرورش که پایه آموزش کشور است، عملکرد مناسبی داشته باشد، ما به اهداف خود خواهیم رسید و پیشرفت خواهیم کرد. آقای کاظمی از خانواده آموزش و پرورش است که در این حوزه تجارب بسیار خوبی دارد. گزارش‌هایی که در کمیسیون ارائه کردند، قابل قبول بود. جز خانواده دلسوز و معتقد به نظام و انقلاب هستند و قطعا ما به ایشان کمک خواهیم کرد.»

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار