سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفت‌وگو با پانا:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با وحدت و کمک مجلس می‌تواند مشکلات کنونی را مرتفع کند

«علیرضا کاظمی» برنامه‌های بسیار خوبی دارد و فرد توانمندی است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با بیان اینکه برنامه‌های بسیار خوبی دارد و فرد توانمندی است، گفت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با وحدت و کمک مجلس می‌تواند مشکلات کنونی را مرتفع کند.

کد مطلب: ۱۴۹۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با وحدت و کمک مجلس می‌تواند مشکلات کنونی را مرتفع کند

علی آذری در گفت‌وگو با پانا درخصوص بررسی صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی، اظهار کرد: «ما در مجلس برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌ها بررسی می‌کنیم. برنامه کمیسیون‌ها به‌صورت فشرده انجام می‌شود. این نشست‌ها ارزشمند است و با حوصله برنامه‌ها و اهداف وزرا رصد می‌شود.»

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در معرفی وزرا فارغ از جناح‌بندی عمل کردند و از اشخاص اعتدالگرا استفاده کردند، افزود: «حوزه آموزش و پرورش حوزه خاصی است و سیستم نظام آموزشی ما به تحول نیاز دارد و آنچه که باعث توسعه کشور خواهد شد، توسط وزارت آموزش و پرورش شکل خواهد گرفت؛ به عبارت دیگر مهم‌ترین وزارتخانه کشور، آموزش و پرورش است.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه‌های بسیار خوبی دارد و فرد توانمندی است. مو سفیدکرده نظام آموزش و پرورش و سیستم مدیریت کلان است. معتقدم آقای کاظمی می‌تواند با کمک مجلس مشکلات را رفع کند.»

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: «ان‌شاءالله وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با وحدت و کمک مجلس خواهد توانست مشکلات کنونی را مرتفع کند. امیدواریم ظرف دو هفته آتی کابینه انتخاب شود.»

خبرنگار : پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار