وزیر کشور خبر داد:

۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

تهران (پانا) - وزیر کشور از ثبت نام دو میلیون زائر اربعین در سامانه «سماح» خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

احمد وحیدی در حاشیه بازدید از مرز خسروی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مطلوب مرز خسروی گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته امکانات این مرز به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده و شاهد توسعه سایه بان‌ها ، پارکینگ‌ها، مه پاش‌ها و ... هستیم.

وی افزود: خوشبختانه وضعیت حمل و نقل هم در مرز خسروی بهبود چشمگیری پیدا کرده و مواکب خوبی هم در هر دو طرف مرز مستقر شده است.

وزیر کشور با اشاره به تردد بیش از ۹۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی گفت: هنوز تردد زوار در روزهای آغازین قرار دارد و در روزهای آینده شاهد افزایش چشمگیر تردد زوار از این مرز و سایر مرزهای کشور خواهیم بود.

وی افزود: تنها شب گذشته تردد ۱۰ هزار نفر در مرز خسروی به ثبت رسیده که نشان دهنده سیر صعودی تردد زوار از این مرز است و طبیعتاً در روزهای آتی بیش از پیش افزایش می‌یابد.

وزیر کشور همچنین از ثبت نام بیش از دو میلیون نفر در سامانه سماح خبر داد و افزود: آمار تردد مدام در حال تغییر است و تاکنون بیش از چند صد هزار نفر از مرزها عبور کرده‌اند.

وحیدی با اشاره به افزایش تردد زوار در روزهای آینده گفت: در روزهای آینده قطعا ترددها افزایش خواهد یافت و خوشبختانه آمادگی خوبی در مرزهای کشور از جمله مرز خسروی برای تردد زوار داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار