محبی نجم آبادی در گفت‌و‌گو با پانا:

مجلس موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود می‌داند

از امروز جلسات کمیسیون‌ها با وزرای پیشنهادی آغاز شده است

تهران (پانا) - نماینده مردم جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود می‌داند، گفت زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که آقای پزشکیان با تعامل مجلس مشکلات مردم را کاهش دهد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مجلس موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود می‌داند

بهروز محبی نجم‌آبادی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «کابینه‌ای که از سوی آقای پزشکیان معرفی شد به‌خاطر سوابق مدیریتی که اکثر آنها دارند و چارچوب فکری مشخص، مثبت ارزیابی می‌شود. بعضی نمایندگان روی سه نفر حرف دارند که باید گفت‌وگو و بررسی صورت گیرد.»

وی افزود: «از امروز جلسات کمیسیون‌ها با وزرای پیشنهادی آغاز شده است. ساعاتی تعیین شده تا سوالات نمایندگان پاسخ داده شود و کارنامه خود را بیان کنند و برنامه‌هایشان مطرح شود و ان‌شاءالله در هفته آینده در صحن علنی مجلس به رأی اعتماد خواهیم پرداخت.»

این نماینده مجلس بیان کرد: «به نظر من احتمال دارد از ۱۹ وزیر ۳ یا ۴ گزینه مورد تایید نمایندگان قرار نگیرند اما بیش از ۴ نفر نخواهد بود.»

وی خاطرنشان کرد: «همه کسانی که جریان‌های منتسب به اصولگرایی یا انقلابی تلاششان بر این است که شرایط فعلی کشور شرایطی خاص است. تاوان ناترازی‌های امروز کشور را مردم خواهند داد. معیشت و سفره مردم دچار مشکل اساسی شده است. مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را خواهد گذاشت تا دولت آقای پزشکیان موفق شود. مجلس موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت خود می‌داند. مجلس و دولت قرار است چهار سال با یکدیگر کار کنند، ما زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که آقای پزشکیان با تعامل مجلس بتواند مشکلات مردم را کاهش دهد.»

لازم به ذکر است،  فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت در دستور کار خواهند داشت.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار