در پیامی به سیدحسن نصرالله؛

قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت تجاوزگری و وحشی‌گری خود را نشان داد

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت جنایات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران و تداوم کودک‌کشی آنها در غزه، بار دیگر ماهیت تجاوزگری، خوی وحشی‌گری و بنیان نامشروع این تبهکاران را به جهانیان نشان داد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت تجاوزگری و وحشی‌گری خود را نشان داد

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت سردار «فؤاد شکر» را تسلیت گفت و نوشت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در غزه، این چنین به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است تا مانع از حمایت و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم فلسطین شود.

متن پیام او بدین شرح است:

حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم از جانب خود و به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهادت «ابومحسن فؤاد شکر» سردار رشید و مبارز فی سبیل الله، در جنایت بزدلانه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در ضاحیه بیروت را خدمت جنابعالی و مجاهدان حزب الله تهنیت و تسلیت عرض نمایم.

این شهید عزیز نقش مهمی در تقویت مقاومت علیه جنایات و اشغالگری‌های باند تبهکار صهیونیستی در فلسطین و لبنان داشت و آثار سال‌ها مجاهدت و مبارزه وی در اذهان آزادگان و مجاهدان مسیر حق و عدالت باقی خواهد ماند.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در غزه، اینچنین به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است تا مانع از حمایت و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم فلسطین گردد.

به یاری خداوند خون این شهید و سایر شهدا و مجاهدین جبهه مقاومت، زمینه آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایان تجاوزگری این رژیم جنایتکار را فراهم خواهد کرد.

جنایات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران و تداوم کودک کشی آنها در غزه، بار دیگر ماهیت تجاوزگری، خوی وحشی گری و بنیان نامشروع این تبهکاران را به جهانیان نشان داد. به برکت خون شهیدان مقاومت، امت اسلامی اکنون مصمم‌تر از همیشه و یکصدا، مبارزه با صهیونیسم و خون‌خواهی شهدا را فریاد می‌زنند.

امید است که تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با تداوم مجاهدت‌های رزمندگان حزب الله و سایر مجاهدین مقاومت، شاهد ریشه کنی این غده سرطانی از کالبد امت اسلام باشیم.

با اغتنام از فرصت، از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون، برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان و همرزمان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار