قالیباف:

چراغ راه حرکت کشور مردمی‌بودن، انقلابی‌بودن و کارآمدی است

موفقیت دولت جدید را موفقیت خود و نظام می‌دانیم

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری گفت چراغ راه حرکت کشور مردمی‌بودن، انقلابی‌بودن و کارآمدی است که می‌توان رفاه مردم و پیشرفت کشور با تکیه بر مردم و سنت‌های الهی رقم بزند.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
چراغ راه حرکت کشور مردمی‌بودن، انقلابی‌بودن و کارآمدی است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری، گفت: همگان دیدند در فرصت زمانی بسیار کوتاه وفق قانون اساسی، یک انتخابات کاملاً رقابتی با حضور همه طیف‌های سیاسی در سلامت و امنیت کامل رئیس جمهور کشور تعیین شد.

قالیباف در ابتدای سخنرانی گفت: حادثه تلخ و عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور فقید شهید رئیسی و همراهان گرانقدرش در چشم تحلیل‌گران عرصه جهانی آزمون مجدد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زد و دیدیم که  با مدیریت هوشمندانه رهبر انقلاب بار دیگر تبدیل به نماد ثبات و اقتدار نظام سیاسی در ایران اسلامی شد.

وی افزود: ما معتقدیم چراغ راه حرکت کشور در عقلانیت انقلابی است که مخرج مشترک انقلابی‌گری مردمی‌بودن و کارآمدی است که می‌تواند رفاه مردم و پیشرفت کشور را در فضایی عادلانه با تکیه بر مردم و باور به سنت‌های الهی رقم بزند

️قالیباف تاکید کرد: توجه به تحولات جهانی و داخلی از جمله تغییرات فناوری و نوآوری و تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی امری ضروری است. امروز به استقرار یک دولت تراز مبنی بر عقلانیت انقلابی نیازمندیم دولتی که بتواند آرمان‌ها را مبتنی بر واقعیت‌ها دنبال کند و رفاه و امید را برای مردم به ارمغان بیاورد

️وی افزود: همه ارکان کشور باید عزمی جدی برای تحول در اداره کشور داشته باشند و در این زمینه با قوه مجریه همراه شوند

قالیباف تاکید کرد: در شرایط پر تلاطم منطقه‌ای و بین المللی و با وجود دشمنان قسم خورده خارجی ناظران جهانی مشاهده کردند که جمهوری اسلامی دچار کوچکترین تنش سیاسی و امنیتی نشد و در اداره امور کشور نیز ذره اخلال ایجاد نشد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از تمامی ابزارهای خود برای دولت محترم برای خدمت صادقانه به مردم شریف ایران حمایت می‌کند.

 قالیباف تاکید کرد: موفقیت دولت جدید موفقیت خود و نظام می‌دانیم و در این راستا تصمیمات رئیس‌جمهور محترم مبنی بر سیاست‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه هفتم بهترین مبنای مشترک برای تفاهم و همکاری محسوب می‌شود.

وی افزود: مجلس و دیگر قوا و نهادهای کشور شاهد صدای واحد ایران خواهند بود که آینده روشنی را برای مردم رقم می‌زند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چراغ راه حرکت کشور مردمی‌بودن، انقلابی‌بودن و کارآمدی است که می‌توان رفاه مردم و پیشرفت کشور با تکیه بر مردم و سنت‌های الهی رقم بزند.

وی افزود: توجه به تحولات جهانی و تغییر آرایش قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی امری ضروری است. باید با چشم‌انداز روشن و اراده استوار در نظم نوین جهانی تلاش کنیم و امروز به استقرار یک دولت تراز مبنی بر عقلانیت انقلابی نیازمندیم.

قالیباف عنوان کرد: امروز روز تاریخی است که دکتر پزشکیان به عنوان رییس جمهور ایران برای خدمت به مردم قسم می‌خورند. ما متعهده می شویم که در راه پیشرفت و اعتلای کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی قوه مجریه را یاری کنیم.

️رئیس مجلس تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی از تمام ابزار های خود استفاده خواهد کرد تا دولت جدید را حمایت کند. مطابق رهنمود رهبری موفقیت دولت جدید را موفقیت خود و نظام می دانیم، مجلس خود را کنار دولت تعریف می کند. 

 با رعایت اصول از سوی دولت اطمینان داریم مجلس و دیگر قوا و نهادهای کشور شاهد صدای واحد ایران خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار