حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی در پاسخ به پانا:

در اردوهای دانش‌آموزی بازدید از دستاوردهای انقلاب مدنظر قرار گیرد

حجم صوت ۱۲ کیلومتری راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران بی‌نظیر است

تهران (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه همواره بر جهاد تبیین برای نوجوانان و‌ جوانان تاکید داشته و داریم، گفت در اردوهای دانش آموزی بازدید از دستاوردهای انقلاب مدنظر قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
در اردوهای دانش‌آموزی بازدید از دستاوردهای انقلاب مدنظر قرار گیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمودی در نشست خبری با اصخاب رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مراسم‌های انقلابی، جناحی نیست بلکه مراسم ملی و حکومتی است؛ باید در محتوای مراسم مصالح مردم و انقلاب دیده شود. بر همین اساس همواره گفته‌ایم آغوش ما برای تمامی جریان‌های سیاسی باز است. 

وی افزود: در ۲۲ بهمن، ۲ هزار و ۵۰۰ غرفه داشتیم. برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران ۱۲ کیلومتر صوت داریم که این حجم صوت در دنیا بی‌نظیر است؛ در تلاش هستیم که فیبر نوری برای این راهپیمایی‌ها فراهم شود. مراسم تهران از اهمیت بسیاری برخوردار است و کوچکترین نقص بازتاب جهانی خواهد داشت. 

حجت‌الاسلام محمودی در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اینکه در راستای جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب به نوجوانان و جوانان چه عملکردی داشته‌اید؟ گفت: یکی از کمیته‌های فعال ما کمیته دانش‌آموزی است یعنی تشکل‌‌های مرتبط دانش‌آموزی در اکثر برنامه‌ها دعوت می‌شوند. در کل برنامه‌های ستادی توسط دانش‌آموزان انجام می‌شود. مسابقات فرهنگی و دانش‌آموزی بسیاری داشته‌ایم. دانش‌آموزان امروز از لانه جاسوسی و مراکزی که نشان‌دهنده دستاوردهای انقلاب است، بازدید می‌کنند که تاکید می‌کنیم اینها باید تقویت شود. ما باید در حوزه اردوهای دانش آموزی دستاوردها را مدنظر قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در مدارس، کرسی‌های آزاداندیشی باید توسعه یابد. دانش‌آموزان تاثیرگذار ما در حوزه جهاد تبیین می‌توانند مطالبه کنند. ما در حوزه کار ستادی همواره بر جهاد تببین برای نوجوانان و‌ جوانان تاکید داشته و داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه حضور‌ مردم به معنای تقویت جایگاه آنهاست، گفت: خوشبختانه در بسیاری از کشورها در مقاطع خاص برنامه‌های خوبی برگزار شده است اما آنچه که حضور را منعکس می‌کند، رسانه است اما متاسفانه ما در حوزه رسانه ضعیف هستیم. کار ما قرارگاهی و ستادی است و پای کار آمدن سازمان‌ها و‌ دستگاه‌ها حائز اهمیت است. در حوزه حمایت از فلسطین باید بیشتر کار فرهنگی شود.

ادامه دارد ..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار