قالیباف: عزم مجلس، حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی بر تعامل حداکثری با دولت چهاردهم تاکید و ابراز امیدواری کرد: دولت جدید پس از اخد رأی اعتماد کل کابینه، هر چه زودتر مسئولیت‌ها را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: عزم مجلس، حداکثر تعامل با دولت چهاردهم است

محمدباقر قالیباف در گفت‌وگوی تفصیلی با رسانه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای(KHAMENEI.IR) از آمادگی و همکاری مجلس شورای اسلامی و فضای مثبت شکل‌گرفته در آن برای بررسی کابینه‌ی پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: دولت جدید بعد از اخد رأی اعتماد کل کابینه هر چه زودتر مسئولیت‌ها را تحویل گرفته و کار خود را آغاز کند.

وی در این گفتگوی تفصیلی که مشروح آن تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود، از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب برای ارائه کابینه پیشنهادی در حداقل زمان قانونی آن خبر داد.

قالیباف همچنین به تشریح برنامه‌های آتی مجلس شورای اسلامی برای ایجاد حداکثر تعامل با دولت در ضمن بررسی معیارها و ضوابط یک کابینه کارآمد، حفظ آرامش و پرهیز از تنش در فضای سیاسی کشور، توجه به موضوع فرهنگ در هندسه کلان مدیریت نظام و همکاری دولت و مجلس برای سرعت گرفتن برنامه هفتم توسعه کشور پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار