فروردین در گفت‌و‌گو با پانا:

مجلس نباید با نگاه جناحی موجب معطل شدن مشکلات جامعه و کشور شود

با اختلاف افکنی و تفرقه و نفاق، امکان حل مشکل نیست

تهران (پانا) - نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و کارزین در مجلس گفت مجلس شورای اسلامی نباید با نگاه جناحی خدای ناکرده موجب معطل شدن مشکلات جامعه و کشور شود؛ من پیش‌بینی می‌کنم چنین رویه‌ای در مجلس نخواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس نباید با نگاه جناحی موجب معطل شدن مشکلات جامعه و کشور شود

محمدمهدی فروردین در گفت‌و‌گو با پانا با تاکید بر همدلی و وحدت دولت و مجلس، اظهار کرد: «با توجه به شعار انتخاباتی رئیس‌جمهور و توصیه‌های رهبر انقلاب، دولت چهاردهم دولتی مستقل خواهد بود. رئیس‌جمهور منتخب نیز تاکید کردند که متعلق به هیچ جناحی نیست و شایسته‌سالاری در دستور کار است.»

وی افزود: «مقام معظم رهبری نیز حجت را تمام کردند و فرمودند که با همدلی می‌توان مشکلات کشور را حل کرد و پیش برد؛ با اختلاف‌افکنی و تفرقه و نفاق، امکان حل مشکل نیست.»

این نماینده مجلس با تاکید بر اخلاق‌مداری، گفت: «باید از اهرم‌های نظارتی برای حل مشکل مردم استفاده شود. تمرکز بر انجام وظایف نمایندگی می‌تواند بر حل مشکلات تاثیرگذار باشد.»

فروردین خاطرنشان کرد: «مردم از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده‌اند؛ مجلس شورای اسلامی نیز چکیده نظرات مردم است و باید این نگاه را تغییر دهد تا با نگاه جناحی به مشکلات جامعه، خدای ناکرده کشور را معطل نکنیم و برای دعواهای شخصی، سهم‌خواهی نکنیم. من پیش‌بینی می‌کنم چنین رویه‌ای در مجلس نخواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار