سردار پاکپور: مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما به روند تقویت آمادگی‌ها و به‌روزرسانی توانمندی‌ مقابله با شرارت‌های سازمان‌یافته دشمن برای ناامن‌سازی مرزها ادامه می‌دهیم.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سردار پاکپور: مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم

سردار محمد پاکپور در جریان آغاز همایش سراسری فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد، در گلزار شهدای این شهر اظهار کرد: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چندوجهی ادامه می‌دهیم.

وی افزود: باتوجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن‌سازی منطقه و به ویژه مرزهای کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم اما قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ و به‌روزرسانی توانمندی‌ها برای مقابله با شرارت‌های سازمان‌یافته دشمن جهت ناامن‌سازی مرزها  را ادامه می‌دهیم.

سردار پاکپور یادآور شد: شهید شوشتری از معماران بومی‌سازی امنیت است که کار خود را با مردم‌یاری، محرومیت‌زدایی، انسجام مردم و بومی‌سازی امنیت آغاز کرد که تا امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار است.

فرماندهان نیروی زمینی هرساله در مقاطع زمانی مختلف و با برگزاری نشست‌هایی، برنامه‌ها و اولویت‌های ماموریتی را تبیین و بررسی می‌کنند که همایش اخیر در مشهد از آن جمله است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار