منصوری: ۴۸ سفر استانی در دولت سیزدهم انجام شد

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به ۴۸ سفر استانی در دولت سیزدهم، گفت: بیش از هزار پرونده مبارزه با فساد از طریق تماس های مردمی دنبال شد که ۵۰۰ پرونده به نتیجه رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۹۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
منصوری: ۴۸ سفر استانی در دولت سیزدهم انجام شد

محسن منصوری در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارشی از عملکرد معاونت اجرای  ریاست جمهوری اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۴۸ سفر استانی انجام شد. رئیس جمهور همچنین به ۱۱ شهرستان استان تهران سفر داشت.

وی ادامه داد: در دور اول سفرهای استانی بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ مصوبه به اعتبار ۴۲۴ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید. در دور دوم سفرهای استانی ۲ هزار مصوبه با اعتبار ۱۸۱ هزار میلیارد تومان به تصویب رسید. حدود ۶۰ درصد اعتبارات مصوبات به طور کامل تامین شد که سازمان برنامه و وبودجه بیشترین سهم در تامین این اعتبارات را داشت.

منصوری خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای استانی در یک مسیر کارشناسی به تصویب می رسید. جلسات تصویب این مصوبات با حضور کارشناسان، دستگاه های مختلف اجرایی و نظارتی برگزار می شد و جمع بندی نیز در جلسه با معاون اول نهایی می شد.

معاون اجرایی رئیس جمهو گفت: حدود ۶ میلیون ارتباط با دولت از طریق تلفن، پست، مراجعه حضوری و غیره داشتیم  که بیش از ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ارتباط در سفرهای استانی و ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تماس در پردیس حکومتی انجام شده است. بیش از هزار پرونده مبارزه با فساد از طریق تماس های مردمی دنبال شد که ۵۰۰ پرونده به نتیجه رسید.

منصوری در پایان گفت: صندوق کارآفرینی امید ۳۰۰ درصد بیشتر تسهیلات پرداخت کرده و  بیش از ۳۰۰ هزار شغل ایجاد یا حفظ کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار