گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با پانا:

قوای سه‌گانه با انسجام و یکپارچگی کمک کنند تا برنامه‌های رئیس جمهور منتخب اجرا شود

اگر با انسجام کار را پیش ببریم، بسیاری از مشکلات داخلی قابل حل است

تهران (پانا) - نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر مشکلات داخلی حل شود، حل مشکلات بین‌اللمللی، سخت نخواهد بود، گفت قوای سه‌گانه با انسجام و یکپارچگی کمک کنند تا برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب اجرا شود.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
قوای سه‌گانه با انسجام و یکپارچگی کمک کنند تا برنامه‌های رئیس جمهور منتخب اجرا شود

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت‌وگو با پانا با تاکید بر همدلی و تعامل قوای سه‌گانه، اظهار کرد: «اعتقاد بر این است که اگر کشور به توسعه برسد و موفقیت را شاهد باشیم، انسجام و یکپارچگی داخلی باید اولویت قرار گیرد. تمام گروه‌ها و احزاب و اشخاصی که در زمان انتخابات تلاش می‌کردند نامزد مورد نظرشان موفق شود، امروز این زمان تمام شده است و مجلس، دولت و قوه قضاییه باید کمک کنند تا برنامه‌های رئیس‌جمهور منتخب اجرا شود و حل مشکلات، محور برنامه‌ها قرار گیرد.»

وی افزود: «دولت با برنامه هفتم توسعه باید کار خود را آغاز کند و باید به این اسناد اعتقاد داشته باشد چرا که این اسناد مورد قبول جامعه و نمایندگان مجلس است. همه باید کمک کنیم تا در این راستا یکپارچگی را در حل مشکلات کشور داشته باشیم و یقین داریم که اگر با انسجام کار را پیش ببریم، بسیاری از مشکلات داخلی قابل حل است. اگر مشکلات داخلی حل شود، حل مشکلات بین‌المللی، سخت نخواهد بود.»

نماینده مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: «همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مردم ما به عنوان امت اسلام در آزمون خیره‌کننده همه‌ قشرها، سلایق و گرایش‌های سیاسی در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش یکدیگر به جمهوری اسلامی رأی اعتماد دادند.»

وی ادامه داد: «رئیس دولت باید توانایی هماهنگی تمام بخش‌های کشور را داشته باشد، هم در مسائل داخلی صاحب نظر باشد و هم در مسائل بین‌المللی بتواند هماهنگی‌های لازم را ایجاد کند. اقتصاد و فرهنگ از برنامه‌های اصلی رئیس‌جمهور چهاردهم باید در اولویت باشد، فهم و درک از شرایط اقتصادی و فرهنگی کشور می‌تواند مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کند.»

لازم به ذکر است؛ مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار