سرلشکر موسوی: ارتش در تعامل با دولت چهاردهم آماده است

تهران (پانا) - فرمانده کل ارتش در پیامی به رئیس‌جمهور منتخب نوشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد ارتش مردمی در مسیر موفقیت ایشان آماده است.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر موسوی: ارتش در تعامل با دولت چهاردهم آماده است

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی ضمن تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران نوشت: بار دیگر اراده ملت سرافراز ایران اسلامی بر حضور سرنوشت ساز و فراموش نشدنی در انتخاباتی پرشور تعلق گرفت و دوستداران نظام را شاد و دشمنان ایران را ناامید ساخت.

در ادامه این پیام آمده است: برای وجود شریف چنین مردمی، سجده شکر بجای آورده و مشارکت شکوهمند مردم و انتخاب آن برادر گرانقدر، مردمی و ولایی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: رجاء واثق داریم حضرتعالی به عنوان منتخب شایسته و معتمد مردم بصیر این نظام الهی، همسو با سیاست‌ها و راهبردهای حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پرتو حمایت‌های مردم انقلابی و در ادامه راه نورانی شهیدان خلد آشیان و شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، برای احیای حقوق و شأن و آسایش هموطنان عالیقدر و ارتقاء عزت، انسجام و اقتدار ایران سربلند اسلامی از عنایات و الطاف حضرت باریتعالی مستفیض خواهید شد.

وی در پیام خود تاکید کرد: اینجانب آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تعامل با حضرتعالی و دولت محترم آتی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد و ارزشمند ارتش محبوب و مردمی در مسیر موفقیت رییس محترم و منتخب جمهور اعلام داشته و امید و اطمینان داریم منطبق بر اصول اجتناب ناپذیر قوی شدن و قوی ماندن، همچون سال‌های پیش در بازدارندگی دشمنان از هرگونه تعرض به استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی موفق خواهیم بود.

سرلشکر موسوی در پایان پیام خود از خدای متعال توفیقات روز افزون پزشکیان را در مسیر مقدس خدمت به مردم بزرگ و حماسه ساز ایران عزیز را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار