ظریف: پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم گفت مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادن آقای پزشکیان رئیس جمهور همه آنها است و می خواهد درخواست‌های آن را دنبال کند.

کد مطلب: ۱۴۸۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ظریف: پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است

محمدجواد ظریف عصر شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ که به همراه دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به حرم مطهر امام خمینی (ره) رفته است، در جمع مردم و اعضای ستادهای انتخاباتی وی افزود: در بارگاه امام(ره) بزرگوار و در محضر یادگار بزرگوار امام(ره)، به رئیس جمهوری اسلامی ایران خوش آمد می گوییم.

وی ادامه اد: دو هفته پیش اعلام کردم که آقای پزشکیان را رئیس جمهور پزشکیان خواهیم خواند و امروز با تلاش شما مردم و کوشش های شما اعضای ستاد دکتر پزشکیان، ما رئیس جمهور پزشکیان داریم.

ظریف خاطر نشان کرد: آقای دکتر پزشکیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادن، آقای پزشکیان رئیس جمهور همه آنهاست و می خواهد درخواست های آن را دنبال کند.

وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم افزود: این مردم عظیم که در حضور پای صندوق های رأی، سیل خروشان تغییر را رقم زدند تا به نتیجه رسیدن، همراه آقای پزشکیان خواهند بود.

وی تصریح کرد: وامدار آن جوانی هستیم که پدر ۱۲۰ ساله خود را به دوش کشید تا رأی بدهد.

ظریف ادامه داد: مردم ایران قهرمانان این عرصه هستند و قهرمان این عرصه باقی خواهند ماند درود بر مردم ایران و درود بر پزشکیان.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار