مخبر:

دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است

تهران (پانا) - سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است، گفت خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است.

کد مطلب: ۱۴۸۵۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: یاد رئیس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و امروز نبود او را حس می‌کنیم. حضور من در ستاد انتخابات برای تشکر از اقدامات وزارت کشور است زیرا مهیا کردن شرایط کشور برای برگزاری انتخابات در این مدت کوتاه بسیار سخت است.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: اقدامات برای اخذ رأی در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است و تا این لحظه نسبت به هفته گذشته حضور مردم در پای صندوق رأی بهتر بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رأی است، تأکید کرد: دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است. امیدواریم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به همراه مخبر رای خود را در وزارت کشور به صندوق انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار