رهبر انقلاب:

در این مرحله همت مردم باید بیشتر باشد

ان شاءالله مردم عزیزمان رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند

تهران (پانا)- رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق انداختند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
در این مرحله همت مردم باید بیشتر باشد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دور دوم «چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، رأی خود را به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب پس از حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: بحمدالله روز خوبی است روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات است.

وی افزود: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است؛ خدا کند این جور باشد و اگر این جور باشد خرسندکننده است و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق باشند رأی بدهند و بهترین را انتخاب کنند. 

وی ادامه داد: در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند و ان‌شاءالله فردا رئیس جمهورمان را داشته باشیم.

رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.

این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار