راستینه پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش:

در دولت شهید رئیسی بیش از ۲۰۰ هزار ردیف جذب معلم صورت گرفت

کسانی که شعار تغییر به نفع مردم می‌دهند به ملت دروغ نگویند

تهران (پانا) - نماینده مردم بن و سامان در مجلس گفت در دولت شهید رئیسی بیش از ۲۰۰ هزار ردیف جذب معلم صورت گرفت که باید به شهید جمهور خدا قوت می‌گفتیم که نگفتیم، برخی اوقات این نقاط درخشان را ندیدیم و برخلاف آن صحبت کردیم.

کد مطلب: ۱۴۸۴۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
در دولت شهید رئیسی بیش از ۲۰۰ هزار ردیف جذب معلم صورت گرفت

احمد راستینه هفشجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با تاکید بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز، تعمیر واحدهای آموزشی و پاسخگویی به مطالبات معوقه معلمان و اجتناب از بروز مشکلات و وضعیت سال تحصیلی گذشته گفت: فرق می‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد، یکی شهید جمهور رئیس‌جمهور است که لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس می‌آورد، محکم می‌ایستد و آن را اجرا می‌کند و گام بلند در راستای جایگاه و معیشت معلمان برمی‌دارد و دولت‌هایی نیز بودند که شعار دادند و عمل نکردند.

نماینده مردم بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که شعار تغییر به مردم می‌دهند، باید بگویند که تغییر به نفع مردم در جذب معلم بود که شما در گذشته به آن عمل نکردید اما در دولت شهید رئیسی بیش از ۲۰۰ هزار ردیف جذب معلم صورت گرفت که باید به شهید جمهور خدا قوت می‌گفتیم که نگفتیم، برخی اوقات این نقاط درخشان را ندیدیم و برخلاف آن صحبت کردیم.

وی افزود: تغییر به نفع مردم در اجرای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش نیز در دولت شهید رئیسی یک کمیته پشتیبانی تشکیل شد برای اجرای آن اما در دولت‌های گذشته سند ۲۰۳۰ برای هویت‌زدایی دانش آموزان را اجرا کردند و به دانش‌آموزان خیانت کردند.

راستینه با بیان اینکه کسانی که شعار تغییر به نفع مردم می‌دهند به ملت دروغ نگویند، گفت: تغییر به نفع مردم در جذب استعداد‌های درخشان در دانشگاه فرهنگیان، جذب هیأت علمی در میان دکتر معلمان برای تحول در نظام آموزش و پرورش بود که در دولت‌های گذشته اجرا نکردند و در دولت سیزدهم اجرا شد، تغییر به نفع مردم توجه به معیشت فرهنگیان بود که در دولت شهید رئیسی با اجرای رتبه‌بندی معلمان شکل گرفت. تغییر به نفع مردم توجه به نوجوانان و فرزندان آنها بود که با ایجاد فضاهای ورزشی در ۲۷ ماه خدمت دولت سیزدهم بیش از دو هزار و ۷۱۰ فضای ورزشی به جمع فضاهای ورزشی اضافه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار