آیت‌الله مدرسی‌یزدی:

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به خوبی آغاز شده است

تهران (پانا)- رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت انتخابات گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۴۸۳۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به خوبی آغاز شده است

آیت‌الله محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است و با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتر و با حضور فراوان مردم آغاز شده است.

وی بیان کرد: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به لطف خداوند و با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند.

وی افزود: خوشبختانه مردم نیز استقبال بسیار خوب و فراوانی داشتند و امیدواریم که این استقبال در ساعات آینده افزایش پیدا کند و یک انتخابات باشکوه، با عظمت و دشمن‌شکن را شاهد باشیم. آیت‌الله مدرسی یزدی تاکید کرد: مردم بزرگوار با همت بلندی که داشتند همیشه در مصائب انقلاب و مسائل کشور حاضر می‌شدند و این بار نیز ان‌شاءالله با شور و شعور بیشتر حاضر می‌شوند و آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی و ایران خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار