جوکار در گفت‌وگو با پانا:

مردم با امیدبخشی به پای صندوق رأی می‌آیند

تخریب نظام و دولت هدف دشمنان است/ باید با نگاه به آینده از تجارب و اقدامات گذشته استفاده کنیم

تهران (پانا) - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با امیدبخشی به پای صندوق رای می‌آیند، گفت اگر بخواهیم مردم را ناامید کنیم، مشارکت کاهش خواهد یافت و یقینا مشارکت پایین خواسته دشمن است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مردم با امیدبخشی به پای صندوق رأی می‌آیند

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با پانا با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری بارها مسائل و مطالب این حوزه تاکید فرمودند. هر نامزدی باید توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کند. فقط نمی‌توان از دیگران انتقاد کرد، عملکرد درست افراد حائز اهمیت است.»

وی افزود: «هر یک از نامزدها تجربیاتی داشتند و مسئولیت و پست‌هایی در دستگاه‌های مختلف داشته‌اند و در هر صورت نمی‌توانند نظام و کشور را متهم کنند که دستاورد نداشته است. پیشرفت و تحول مبتنی بر سرمایه‌هایی است که افراد و اشخاص دارند؛ از توانمندی شخصی گرفته تا تجربیاتی که از خودشان به یادگار گذاشته‌اند یا عملکردی که نشان‌دهنده موفقیت آنان بوده است؛ این یک شاخص اصلی است.»

نماینده مردم یزد در مجلس بیان کرد: «نکته دیگر اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که از اظهارات دشمن شاد کن پرهیز شود. انتقاد در مناظرات درست است چرا که اگر انتقاد نباشد، ما پیشرفتی نخواهیم داشت اما تخریب کردن قابل قبول نیست. تخریب نظام و دولت هدف دشمنان است بنابراین نباید در زمین دشمن بازی کرد؛ ما می‌توانیم با یک بازی خوب و ارائه برنامه و راهکار به دشمن گل بزنیم نه با سیاه‌نمایی مباحث داخلی کشور موجب کاهش امید مردم شویم.» 

نامزدها قصد جمع‌آوری رأی دارند اما به هر قیمتی نمی‌توان رأی کسب کرد

وی با بیان اینکه مردم با امیدبخشی به پای صندوق رأی می‌آیند، گفت: «اگر بخواهیم مردم را ناامید کنیم، مشارکت کاهش خواهد یافت و یقینا مشارکت پایین خواسته دشمن است. درست است که نامزدها قصد جمع‌آوری رأی دارند اما به هر قیمتی نمی‌توان رأی کسب کرد.»

جوکار گفت: «چارچوب و ارزش‌های حاکم بر جامعه باید حفظ شود. عمل کردن به این ارزش‌ها ضروری است.»

وی خاطرنشان کرد: «وقتی امروز اعلام می‌کنیم که راه سیدالشهدای خدمت باید تداوم پیدا کند یعنی باید به ویژگی‌های شخص رئیس‌جمهور شهید بازگردیم؛ ولایتمداری، برنامه‌ریزی برای عبور از موانع یا گام برداشتن در مسیرهای مغفول مانده در دولت‌های یازدهم و دوازدهم یا تکمیل پروژه‌هایی که سالیان سال بر زمین مانده بود از اقدامات موثری است که توسط شخص شهید رئیسی پیگیری شد.»

این نماینده مجلس اضافه کرد: «ما باید به آینده نگاه داشته باشیم و از تجارب و اقدامات گذشته استفاده مطلوب ببریم تا آینده خوبی را برای جامعه و کشور خود بسازیم.»

لازم به ذکر است، چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار