نیکزاد:

با شناخت و تدبیر باید بستر پیشرفت مهیا شود

تهران (پانا) - داوطلب کاندیداتوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت با شناخت و تدبیر باید بستر پیشرفت مهیا شود نه با شعار، همچنین در مواجهه با بحران معیشت، رفع تحریم‌ها در کمترین زمان باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
با شناخت و تدبیر باید بستر پیشرفت مهیا شود

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد ستاد انتخاباتی وزارت کشور شد.

نیکزاد سپس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در این زمان آمده‌ام نه از سر تکلیف، بلکه از سر وظیفه تا هرآنجه که تجربه اندوخته ام را در فعل زمان صرف کنم.

وی ادامه داد: با شناخت و تدبیر باید بستر پیشرفت مهیا شود نه با شعار؛ همچنین در مواجهه با بحران معیشت رفع تحریم‌ها در کمترین زمان باید در اولویت قرار گیرد.

نیکزاد تاکید کرد: آمده‌ام تا بار دیگر همانند موفقیت در ساخت ۴ میلیون مسکن مهر برای ۱۶ میلیون ایرانی با عمل واژه‌سازی کنم و برای صرفه جویی در زمان برای آنچه نمی‌دانم، به توانمندی بخش خصوصی وطن دوست و شایسته سالاری اتکا کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوران با احترام به تمامی دولت‌ها، رویکرد دولت پیشنهادی من این است که دولتمرد به جای پرسشگری و مقصر یابی، پاسخگویی را سرلوحه خود قرار دهد.

نیکزاد افزود: در این دولت تنها مسئله‌ای که مهندسی نخواهد داشت، پاسخگویی دولت به ملت است. دولت مدنظر ما دولت مردم و زمان که دیپلماسی عزت و حکمت را سرلوحه خود قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار