زرآبادی در جمع خبرنگاران:

رفع موانع بین‌المللی و توسعه اقتصادی از برنامه‌های من است

تهران (پانا) - سید حمیده زرآبادی گفت رفع موانع بین‌المللی، توسعه اقتصادی و دستیابی به دانش و فناوری‌های نو از برنامه‌های من است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رفع موانع بین‌المللی و توسعه اقتصادی از برنامه‌های من است

سید حمیده زرآبادی، نماینده ادوار مجلس صبح امروز (دوشنبه) برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

وی سپس در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور بیان کرد: اولویت دادن به سیاست تنش زدایی جمهوری اسلامی، صلح در جهان و توسعه مردم سالاری در منطقه جزو برنامه‌های من است؛ همچنین حاکم کردن شایسته گزینی و شایسته سالاری  از دیگر برنامه‌های من است.

زرآبادی افزود: برای بازسازی حوزه‌های تخریب شده اقتصاد کشور با هدف بهبود زندگی مردم برنامه دارم که از جمله رفع موانع بین المللی، توسعه اقتصادی و دستیابی به دانش و فناوری‌های نو است. همچنین اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت دادن به توسعه همه جانبه جزو برنامه‌ها است.

این داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها، اقوام، مذاهب، طبقات و گروه‌های اجتماعی از برنامه‌ها است. تعهد، تخصص، شجاعت، شفافیت، اراده به توسعه ایران عزیز و اولویت بخشیدن به منافع ملی معیارهای من برای انتخاب افراد در دولت خواهند بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار