مالکی:

دولت قانون و خدمت باید سکاندار شود

تهران (پانا) - داوطلب نامزدی ریاست‌جمهوری، پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دولت قانون و خدمت باید سکاندار شود

فداحسین مالکی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش، بیان کرد: بنده توفیق داشتم که یک دهه با شهیدان سلیمانی و رئیسی همکاری و ارتباط داشته باشم. معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی افزود: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی اضافه کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار