دهمرده:

حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند

تهران (پانا) - یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه حزب و گروهی ندارم و حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند، گفت نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه‌ی مومنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره، مستقل آباد، آزاد و امن و آرام خواهم ساخت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند

حبیب الله دهمرده پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، اظهار کرد: من از سیستان اساتیری آمدم حزب و گروهی ندارم و حزب و گروه من مردم شریف ایران هستند.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی درباره زندگی‌نامه خود پرداخت و گفت: معتقدم برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد زیرا راکه آنها بر این باورند دست راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست، گفت: فراهم آوردن امنیت بی مشارکت ملی و محترم شمردن کرامت‌های انسانی همه سلایق ناشدنی این و را یک مرز نشین بیش از همه با گوشت و پوست خود چشیده است. تحریم ها را باید شکست و بازرگانی و تامین مواد اولیه را ارزان و صادرات را هرچه بیشتر تسهیل کرد و نیز هر آنچه از نیازهای خود که میتوانیم را با بهترین کیفیت توسط صنعت گران ایرانی ساخت و با دنیا و به ویژه همسایگانمان به زبان استقلال و احترام و همکاری متقابل سخن گفت روند مهاجرت نخبگان را معکوس کرد و برای دانشگاه ها رسانه ها و اصناف جایگاهی بسیار محترم‌تر پدید آورد.

ده مرده با تاکید بر اینکه حرف زدن و وعده دادن آسان و عمل کردن و وفای به عهد دشوار است، گفت: خودم و همه مردم را دعوت میکنم به مقایسه سوابق افراد در حرفها و رفتارهایشان و مدعی‌ام آنکه از اعماق زمینی خشک سرسبزی برای هموطن اش بیرون کشیده و لقب پدر آبهای ژرف ایران را به خود اختصاص داده و نیز از دریای عمان به جای جای ایران آب رسانده مرد عمل است و میتواند لایق اعتماد شما باشد. نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه ی مومنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی بی دلشوره مستقل آباد، آزاد و امن و آرام خواهد ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار