عبدالناصر همتی:

تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است

تهران (پانا) - رییس اسبق بانک مرکزی پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است

عبدالناصر همتی پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخبات ریاست‌جمهوری در جمع اصحاب رسانه گفت: سه سال پیش به نکته‌ای اشاره کردم و گفتم امروز جایگاه اقتصادی کشور و رفاه و آسایش ملت ایران همتراز با همت، شجاعت، تلاش و صبوری آن‌ها نیست و هیچ امری مهم‌تر از معیشت و رفاه آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: امروز بعد از سه سال درستی گفته‌ها را درک می‌کنید. به آینده امیدوارم و آینده این کشور در دست جوانانی است که به دنبال زندگی با عزت هستند؛ امروز دیگر زمان آزمون و خطا نیست و مردم انتظار دارند بدون شعار زدگی امورات اقتصادی ساماندهی شود.

همتی با تاکید بر اینکه تنها راه اصلاح امور مشارکت مردم در انتخابات است، تصریح کرد: به پشتوانه رای مردم اصلاح امور در حوزه‌های فسادخیز و تورم زا را پیگیری خواهم کرد و با انجام اصلاحات مورد نظر تورم کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بازهم می‌توان با وجود این شرایط تصمیمات بهتری گرفت‌، اذعان کرد: نگاه کنترل مردم باید به نگاه اعتماد به مردم تغییر کند. براساس تجربه‌های مدیریتی بنده، تنها با همکاری نیروهای کارآمد و دوری از تنش‌های سیاسی می‌توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید. در روزهای آینده برنامه‌ای در اختیار شما خواهیم گذاشت و امید است با مشارکت در انتخابات، کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار