خطیب نماز جمعه:

امروز رفح به نقطه پایان کار اسرائیل تبدیل شده است

تهران(پانا)- خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز رفح به نقطه پایان کار اسرائیل و پایان راه نقشه رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز رفح به نقطه پایان کار اسرائیل تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در بخشی از خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در رفح، خاطرنشان کرد: علی رغم حمایت‌ها و سلاح هایی که آمریکا و دیگران در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دادند و آحاد ملت شریف غزه را به شهادت رساندند، همچنان غزه ایستاده است.

 امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی، غرب و آمریکا از جمله سوزاندن زنان و کودکان و مردم بی‌پناه و بی‌گناه، پرده از غفلت جهانیان حتی کشورهای حامی رژیم صهیونیستی برداشته است و وجدان‌ها را بیدار کرده است.

 ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: کشتار، به کوچ مردم غزه منجر نمی‌شود و غزه از جغرافیای سیاسی جهان اسلام پاک نمی‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد، یاد و نام امام بزرگوار را گرامی داشت و گفت: امام راه را برای تحول در تار و پود سیاست در ایران اسلامی و جهان اسلام هموار کردند.

وی افزود: نفوذ صلح‌آمیز اندیشه سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی و گسترش آن در جهان اسلام، سیاست خارجی موفقیت آمیز ایران در مهار قدرت نظام سیاسی و نظامی آمریکا در منطقه، و حضور محور مقاومت یعنی حماس مقتدر به صورت یک قدرت نوظهور فرهنگی نظامی و سیاسی، تبیین کننده حرکت عظیمی است که امام خلق کردند و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی با نگاهی جامع و فهم درست از ظرفیت جهان اسلام این حرکت را در مسیر دستیابی به قله‌های اقتدار مدیریت و رهبری کردند.

وی با بیان اینکه تحولات ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین قهرمان نشان داد که دوران تصمیم گیری خودسرانه غرب و آمریکا به پایان رسیده است تصریح کرد: گذشت آن زمان که سرویس‌های اطلاعاتی و قدرت‌های سیاسی برای منطقه نقشه راه تعریف می‌کردند و بدون هزینه در مسیر تحقق اهداف نامشروع خود گام برمی‌داشتند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه امروز جامعه جهانی در سایه راهبرد امام، شاهد ضعف عملکرد آمریکا در داخل و در عرصه تحولات بین‌المللی است، ادامه داد: سیاست خارجی ناهنجار آمریکا در برابر سیاست خارجی مبتنی بر اخلاق قرار گرفته است که حامی آزادی‌خواهان جهان و پشتیبان حرکت‌های انقلابی اسلامی در منطقه و حامی بی قید و شرط از فلسطین قهرمان است که راه را برای انفعال آمریکا در منطقه هموار کرده است.

امام جمعه موقت تهران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح و مقاومت مردم غزه اشاره کرد و گفت: حماسه خونین غزه باید یک پیروز داشته باشد و آن بقای غزه بدون هزینه و تحریم و بازسازی آزاد آن توسط کشورهای اسلامی است که راه را برای تحقق راهبرد رهبر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مراجعه به آرای عموم فلسطینی‌ها برای شکل‌گیری یک دولت فلسطینی هموار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار