مقتدایی:

دلسوزان ایران باید برای ساختن کشور مشارکت کنند

تهران (پانا) - یک کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت همه کسانی که تابعیت ایرانی دارند، دلسوز ایران هستند و باید برای ساختن کشور مشارکت کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دلسوزان ایران باید برای ساختن کشور مشارکت کنند

عباس مقتدایی با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از نهادهای ناظر انتخابات، گفت: به همه ملت عزیز ایران رخداد هفته گذشته را تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم خداوند این حادثه را جبران کند. دوستان ملت ایران در دنیا از حضور بی‌نظیر ملت در مراسم تشییع شهدای خدمت شادمان شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه بنده فردی از جمعیت دانشگاهی کشور هستم و سه دوره مورد توجه مردم اصفهان قرار گرفتم، در این مقطع احساس کردم برای اینکه سلایق و رویکردهای مختلف در عرصه انتخابات حضور داشته باشند، ثبت نام کردم. اقشار مختلف جامعه ما اعم از روستاییان، کشاورزان، شهرهای کوچک و بزرگ، زنان، مردان، کودکان و نوجوانان در داخل و خارج از کشور باید مورد توجه قرار گیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملکرد مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد که کشور ما در ساختارسازی بسیار خوب عمل کرده است. امروز با استفاده از ظرفیت‌های قانون اساسی بحران کنونی را از سر بگذرانیم. همه بخش‌های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند. ما در مجلس مسائل مختلف همه بخش ها را دنبال کردیم. باید از تجربه هایمان استفاده کنیم. همه کسانی که تابعیت ایرانی دارند، دلسوز ایران هستند و باید برای ساختن کشور مشارکت کنند. ایران ما باید رویکردهای تمدن ساز خود را دنبال کند. ان‌شاءالله این انتخابات امید ایرانیان را بیشتر خواهد کرد و طمع دشمنان را از بین ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار