صباغیان:

هدف اصلی من اصلاح ساختار سیاسی و اداری است

تهران (پانا) - نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هدف اصلی من اصلاح ساختار سیاسی و اداری است، گفت به نظر من ریشه مشکلات ساختار سیاسی و اداری است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، شاهد رفع مسائل نخواهیم بود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی من اصلاح ساختار سیاسی و اداری است

محمدرضا صباغیان با حضور در ستاد انتخابات پس از ثبت نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبیعتا ما یکسری مشکلات در کشور داریم؛ علیرغم دستاوردها و موافقیت‌ها متاسفانه دولت‌‌هایی که تاکنون آمده‌اند نتوانستند مشکلات اقتصادی و نظارتی مردم را حل کنند. 

وی افزود: تقریبا همه دولت‌ها علیرغم شعارهای متفاوت در یک ایستگاه توقف کردند و شکاف طبقاتی افزایش یافت و در نهایت مردم از شرایط ناراضی بودند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ریشه مشکلات چیز دیگری است که دولت‌ها کمتر به آن پرداختند؛ به نظر من ریشه مشکلات ساختار سیاسی و اداری است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، شاهد رفع مسائل نخواهیم بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی ما متعدد است و تمامی بنیادها به صورت جزیره‌‌ای در حال انجام کار اجرایی هستند، امروز ما باید چرخ دنده‌ها را جای خود قرار دهیم. بنابراین هدف اصلی من اصلاح ساختار سیاسی و اداری است. 

صباغیان با بیان اینکه هزینه‌های دولت را کاهش خواهیم داد، گفت: برق، آب، گاز و بسیاری از دستگاه‌‌های خدمات رسان هستند به صورت موازی در حال فعالیت هستند. فرمانداران باید نمایندگان سیاسی باشند نه اجرایی؛ باید ساختار سیاسی و اداری کشور اصلاح شود تا جمهوریت و اسلامیت نظام تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار