اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت:

ستاد کل نیروهای مسلح موضوع حادثه بالگرد را با جدیت بررسی می کند

تهران(پانا) - رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت ستاد کل نیروهای مسلح موضوع حادثه بالگرد را با جدیت بررسی می‌کند و زمان و ماهیت اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد کل نیروهای مسلح موضوع حادثه بالگرد را با جدیت بررسی می کند

غلامحسین اسماعیلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم تداوم مسیر دولت آیت الله رئیسی را می خواهند، گفت: مردم خواسته هایشان را از دولت بعدی با حضور و تجلیلی که از آرمان و اهداف رئیس جمهور شهید داشتند بیان کردند. این حضور مردم تداوم مسیر دولت آیت الله رئیسی را نشان داد، خواسته ما هم حرف مردم است بنابراین به حرف مردم توجه کنند.

وی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز بیان کرد: دولت بنای معرفی نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد شخصیت های فراوانی در دولت و خارج از دولت داریم که ظرفیت ادامه کار را دارند.

وی افزود: احتمال دارد برخی از دولتمردان به میدان انتخابات بیایند؛ در دولت های قبلی هم برخی اعضای دولت در بین نامزد های انتخابات وجود داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آقای مخبر می‌تواند نامزد شود، گفت: منع قانونی ندارد اما از اراده و تصمیم ایشان اطلاع ندارم.

اسماعیلی درباره پیگیری سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهوری نیز اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح اطلاعیه اولیه را داده است، بحث فنی است بنابراین زمان و کیفیت را باید آنها بگویند، تشخیص و پاسخ را هم آنها باید بدهند. نماینده ای از دولت در جلسات شرکت می کند بنابراین ستاد کل نیروهای مسلح موضوع را با جدیت بررسی می کند و هم از نظر زمان و ماهیت اطلاع رسانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار