حدادی در گفت‌و‌گو با پانا:

تعامل قوای سه‌گانه، وحدت و هم افزایی مدنظر تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد

دولت بعدی باید با صداقت و اعتماد در راستای حل مسائل اقتصادی گام بردارد

تهران (پانا) - نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت تعامل قوای سه‌گانه، وحدت، همدلی و هم افزایی در پیام مقام معظم رهبری به مجلس دوازدهم مورد تاکید قرار گرفت که با مدنظر قرار دادن این نکات می‌توان در راستای حل مشکل مردم موانع را برداشت.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل قوای سه‌گانه، وحدت و هم افزایی مدنظر تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد

علی حدادی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: «با توجه به حادثه‌ای که اتفاق افتاد و شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع نشانگر این بود که دولت، دولتی مردمی بود و امتیازی که به آقای رئیسی داده می‌شود به مردمی بودن و تلاش مضاعفی که در راستای حل مسائل مختلف داشتند، اعطا می‌شود.»

وی به خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی اشاره کرد و افزود: «انتظار این است که دولت بعدی نیاز و ضرورت حفظ منافع و قدرت ملی را مدنظر قرار دهد. همچنین دولت بعدی باید با صداقت و اعتماد در راستای حل مسائل اقتصادی، معیشتی گام بردارد.»

حدادی توجه به مسائل حوزه مسکن و ازدواج را ضروری دانست و گفت: «یکی از فعالیت‌های خوبی که در دولت سیزدهم انجام شد، ایجاد زیرساخت بود. ادامه این مسیر ضروری است و دولت بعدی با یک همت مضاعف باید این مسیر را ادامه دهد.»

نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: «با توجه به اینکه مردم تاکنون چندین بار اثبات کرده‌اند که در تمامی حوزه‌ها کنار دولت بوده و هستند پیش‌بینی می‌شود که ان‌شالله مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات شاهد باشیم. انتظار مردم این است که در راستای اثبات کارآمدی نظام دینی تلاش مضاعفی صورت گیرد.»

وی گفت: «مقام معظم رهبری در پیام افتتاحیه مجلس دوازدهم بر نکات بسیار مهمی تاکید کردند. از نکات مهم تعامل قوای سه‌گانه، وحدت، انسجام، همدلی و هم افزایی بود که با مدنظر قرار دادن این نکات می‌توان در راستای حل مشکل مردم موانع را برداشت.»

حدادی در پایان خاطرنشان کرد: «امیدافزایی و آینده درخشان باید مورد توجه تمامی دستگاه‌ها باشد؛ مجلس دوازدهم این آمادگی را دارد چرا که مجلس وظیفه سنگینی در بخش تصویب قانون و نظارت دارد. نظارت به معنای تربیت و حمایت است؛ اگر نیاز است به مباحثی توجه شود، قطعا مجلس دوازدهم تعامل خوبی با سایر قوا خواهد داشت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار