سیدنصرالله:

جنایت رفح باید افراد غافل و فاقد موضع در جهان را از خواب غفلت بیدار کند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب الله لبنان که به مناسبت درگذشت مادر گرامی‌ خود سخنرانی می‌کرد، به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان فلسطینی اشاره و تاکید کرد که افراد غافل و فاقد موضع در جهان باید با دیدن این جنایات هولناک در رفح از خواب غفلت بیدار شوند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جنایت رفح باید افراد غافل و فاقد موضع در جهان را از خواب غفلت بیدار کند

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود از تمامی طرف‌ها و مقاماتی که در گذشته مادر ایشان را به وی تسلیت گفتند، تشکر و قدردانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عدم حضور خود در مراسم تشییع جنازه مادرش، گفت: وظیفه داشتم در ابتدای صف از مشارکت کنندگان استقبال کنم اما به دلیل شرایط امنیتی، این موضوع مجاز نبود.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: به نمایندگی از پدرم، برادران و خواهرانم و کلیه اعضای خانواده های نصرالله و صفی الدین، از همه شرکت کنندگان در مراسم تشییع و عزای مادرم تقدیر و تشکر می کنم و حضور شما را در آن مایه افتخار می دانم.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: از همه کسانی که از لبنان، عراق، فلسطین، ایران، سوریه، ترکیه، پاکستان، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی، اردن، جیبوتی و شمار دیگری از کشورهای آفریقایی و لبنانی های مقیم کشورهای دیگر که در مجالس ختم مادرم شرکت کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی همچنین از مشارکت و حضور اعضای کادر رهبری جنبش های حزب الله و امل تشکر کرد که از ساعت های آغازین درگذشت مادر ایشان در مجالس عزا به عنوان میزبان برای دریافت تسلیت از شرکت کنندگان شرکت کرده بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه از خانواده های گرانقدر شهدا که به مناسبت درگذشت مادرشان پیام های تسلیت ارسال کرده بودند، تقدیر کرد.

رژیم اشغالگر قدس، فاقد وجدان یا اصول اخلاقی و بدتر از نازی هاست

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: رژیم اشغالگر قدس، فاقد وجدان یا اصول اخلاقی و بدتر از نازی هاست.

سید حسن نصر الله تأکید کرد: رژیم صهیونیستی، به مردم رفح اعلام کرده است مناطق مشخصی امن هستند اما پس از آن، اقدام به بمباران آنها در مناطق مذکور می کند.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: جنایت کشتار آوارگان فلسطینی در غزه، نشان دهنده وحشی گری، خیانت و ناجوانمردی رژیم اشغالگر است.

سید حسن نصر الله افزود: جنایت کشتار آوارگان در رفح، همه نقاب هایی را که رژیم اشغالگر برای «مودب» نشان دادن خود به چهره اش زده بود، کنار زد.

وی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک رفح، باید همه افراد غافل و فاقد موضع در جهان را از خواب غفلت بیدار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار