منصوری: میزان سختی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بالا نبوده است

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از نقاط امیدوارکننده وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهوری این است با یکی از سرنشینان هلیکوپتر و یکی از کادر پرواز ارتباط برقرار شده است که نشان می‌دهد میزان سختی حادثه بالا نبوده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
منصوری: میزان سختی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور بالا نبوده است

محسن منصوری در گفت‌وگویی با اشاره به جزئیات وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهوری و همراهانش اظهار کرد: امروز از ساعت ۸ صبح رئیس‌جمهوری در استان آذربایجان شرقی برای افتتاح سد قلعه قیز حضور داشت و پس از پایان این مراسم حوالی ساعت یک برای یک پروژه نفتی عازم تبریز شدند.

وی افزود: سه پرواز از محل سد به سمت تبریز حرکت می‌کنند که تقریباً نیم ساعت بعد از پرواز و حوالی ساعت یک و نیم ظهر ارتباط هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهوری با دو هلیکوپتر دیگر قطع می‌شود. در همان لحظه آن دو هلیکوپتر منطقه را بازدید می‌کنند و تا حدود یک ربع الی ۲۰ دقیقه عملیات جست‌وجو را مستقیم انجام می‌دهند، اما به دلیل شرایط جوی و افزایش مه مجبور به فرود اضطراری می‌شوند.

منصوری افزود: از نقاط امیدوارکننده وقوع سانحه برای بالگرد رئیس جمهوری این است با یکی از سرنشینان هلیکوپتر و یکی از کادر پرواز ارتباط برقرار شده است که نشان می‌دهد میزان سختی حادثه بالا نبوده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری تاکید کرد: بلافاصله مجموعه‌های امدادی هلال احمر، فراجا، ارتش و سپاه در محل حاضر شده و تقسیم کار صورت می‌گیرد. در وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌های امنیتی محدوده حادثه تا شعاع ۲ کیلومتر مشخص شده است. به دلیل شرایط آب و هوایی، متاسفانه کار به کندی پیش می‌رود و دسترسی به منطقه مشکل است؛ از طرفی دیگر برودت هوا و بارندگی هم کار را مشکل کرده است. امیدواریم شاهد خبرهای خوبی باشیم.

منصوری ادامه داد: از همه مردم ایران می‌خواهیم در شب میلاد امام رضا برای رئیس‌جمهوری که خادم الرضاست دعا کنند. در این حوادث اخبار ضد و نقیض زیاد منتشر می شود اما مردم از مبادی رسمی اخبار را دنبال کنند تا در کمال آرامش کار جست‌وجو و نجات پیگیری شود. بیشترین کمک در حال حاضر دعا و نذر و نیاز و توسل است تا عنایت امام رضا شامل حال رئیس‌جمهوری و هیات همراه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار