ره‌پیک:

ان‌شاءالله منتخبان مجلس آمادگی داشته باشند به حل مشکلات کشور کمک کنند

تهران (پانا) - قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه «امیدواریم در اسرع وقت نتایج اعلام شود»، گفت: امیدوارم در موعد مقرر با حضور تمام نمایندگان در افتتاحیه مجلس شورای اسلامی برای شروع یک دوره جدید، مستحکم و با قدرت در مجلس آماده باشیم تا ان‌شاءالله آمادگی داشته باشند که به وظایف خود در حوزه تقنین و نظارت انجام دهند و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ان‌شاءالله منتخبان مجلس آمادگی داشته باشند به حل مشکلات کشور کمک کنند

سیامک ره‌پیک، عضو حقوقدان و قائم مقام دبیر شورای نگهبان، صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در پای صندوق‌های رای سیار مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات پس از مشارکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با لطف خداوند امروز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و با توجه به اینکه بخش کمی از ظرفیت مجلس به مرحله دوم موکول شده است، در عین حال همه عوامل اجرایی و ناظران محترم در سطوح مختلف شورای نگهبان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داشتند و دارند.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که صبح از کل کشور گرفتیم حاکی از این بوده که درصد بالایی از شعب اخذ رای کار خود را سر وقت آغاز کردند و حضور مردم نیز به لطف خدا با توجه به سوابق دوره‌های مختلف در ساعات اولیه حضور خوبی بوده است و امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری این حضور ادامه داشته باشد و تعداد کمتر از ۵۰ نفری که برای تکمیل ظرفیت مجلس باقی ماندند ان‌شاءالله با حضور مردم پای صندوق‌های رای تعیین شوند.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه «امیدواریم در اسرع وقت نتایج اعلام شود»، اظهار کرد: امیدوارم در موعد مقرر با حضور تمام نمایندگان در افتتاحیه مجلس شورای اسلامی برای شروع یک دوره جدید، مستحکم و با قدرت در مجلس آماده باشیم تا ان‌شاءالله آمادگی داشته باشند که به وظایف خود در حوزه تقنین و نظارت انجام دهند و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

ره پیک با اشاره به فعالیت ۴۰ هزار نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات گفت: از همه کسانی که در مرحله اول و دوم تلاش کردند که انتخابات بصورت سالم، امن و با مشارکت و رقابت برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنیم. همچنین از اصحاب رسانه که در ایجاد شور و نشاط در انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش موثری داشتند، تشکر می‌کنیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار