در جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی

نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد

تهران (پانا) - نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۱۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد

جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

در همین ارتباط حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، گفت: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: ‌5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل دکتر علی اشرف صادقی، دکتر محمد دبیر مقدم، دکتر موسی اسوار، دکتر محمد جعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود، با اینکه سند تحول ؛قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار