بادامچیان خبر داد؛

تشکیل فراکسیون موتلفه اسلامی در مجلس دوازدهم

اشخاص اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنیم/ اگر نمایندگان پشتیبانی حزب را داشته باشند، می‌توانند موفق‌تر عمل کنند

تهران (پانا) - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اشخاص اصلح را راهی مجلس می‌کنیم، گفت سیاست ما تشکیل فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس دوازدهم است.

کد مطلب: ۱۴۶۹۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل فراکسیون موتلفه اسلامی در مجلس دوازدهم

اسدالله بادامچیان در نشست منتخبین مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با محوریت اولویت‌های مجلس تحول و تکامل، اظهار کرد: امیدواریم در سایه رهبری ولی امر بتوانیم به وظایف خود به نحو احسن و صادقانه عمل کنیم. حزب موتلفه تنها حزبی است که در سال ۱۳۴۲ با نظر امام شکل گرفت. بالای ۶۰ سال است که ما در ایران اسلامی انجام وظیفه کردیم و در تمامی انتخابات‌ حضور داشتیم. 

وی ضمن اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، افزود: درباره مرحله دوم انتخابات از میان نامزدهای موجود سعی می‌کنیم اشخاصی که اصلح هستند را راهی مجلس کنیم. سیاست ما تشکیل فراکسیون حزب موتلفه اسلامی است. این فراکسیون با ترکیب جدیدی وارد صحنه قانونگذاری می‌شود. به دبیران استانها گفته‌ایم که با نمایندگان همراهی کنند تا تحول و تکامل مدنظر رهبر انقلاب اجرایی شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: ما باید در بودجه بازنگری و تحول جدی داشته باشیم؛ اولین اقدام این است که تکالیف بودجه‌ای را از مساله بودجه کل دریافت‌ها جدا کنیم که این روند بسیار موثر خواهد بود. تکالیف بودجه‌ها را در طول سال نیز می‌توان انجام داد؛ این مقدمه اصلاح امور مالی کشور است. 

وی  با بیان اینکه طبعا نماینده اگر پشتیبانی یک حزب را داشته باشد، می‌تواند موفق‌تر عمل کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم هستند نه نماینده حزب موتلفه بنابراین  ما نظر حزب را به نمایندگان مجلس تحمیل نمی‌کنیم و از هیچکس میثاق نمی‌گیریم. انتخاب رئیس مجلس نیز بر عهده نمایندگان است؛ نمایندگان مجلس دوازدهم در ۷ خرداد تعیین می کنند رئیس مجلس چه کسی باشد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار