وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه جلسه دولت خبر داد؛

آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن از اول فروردین ۱۴۰۳

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی قرآن در روز اول فروردین ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن از اول فروردین ۱۴۰۳

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در اولین روز فروردین، نمایشگاه بین‌المللی قرآن را آغاز می‌کنیم. همه تمهیدات فراهم شده که این نمایشگاه به بهترین نحو و با حضور همه اقشار مردمی برگزار شود.

وی افزود: بخش‌های جانبی در نمایشگاه برای حفظ سوره‌های کوچک برای خُردسالان آماده شده است و یک پویش میلیونی برای آن راه‌اندازی خواهد شد. تلاش می‌کنیم در تمامی استان‌ها در طول ماه مبارک رمضان، این نمایشگاه را داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند موسیقی از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شد، گفت: این سند، اتفاق بسیار مبارکی برای حوزه هنر است. ۴۵ سال بود که این حوزه، قانون بالادستی نداشت؛ این سند به تصویب شورایعالی انقلاب فرهنگی رسیده و بسیار مترقی است و الان منتشر کرده‌ایم و در معرض استفاده همه عزیزان قرار دادیم.

اسماعیلی گفت: بنیاد پویانمایی رسماً دیروز ابلاغ شد و این بنیاد زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل خواهد یافت و همچنین شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی نیز اتفاق مبارک در موضوع صنایع خلاق است که با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری این کار بزرگ جلو خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار