رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با پانا:

نتایج شمارش آرا فقط از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم مثل همیشه در انتخابات ایفای نقش کردند، گفت نتایج شمارش آرا فقط از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نتایج شمارش آرا فقط از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود

محمدتقی شاه‌چراغی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفند گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، مطابق با اعلام ستاد انتخابات کشور، روز گذشته در سراسر کشور برگزار شد. در واقع از سال گذشته تمام ملزومات برای برگزاری انتخابات شکوهمند ۱۱ اسفند فراهم شده بود. 

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مردم مثل همیشه در انتخابات ایفای نقش کردند، گفت: خوشبختانه برای پرشور برگزار شدن انتخابات همه اقدامات لازم به عمل آمد و نیروهایی هم که در شعب حضور داشتند به صورت داوطلبانه خدمت کردند. 

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم و بارها بیان کردیم که رای مردم امانت است و ما امانتدار مردم هستیم و متولی و مجری اصلی این انتخابات، مردم هستند که با انتخاب افراد اصلح به رشد و پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور اضافه کرد: ملت ایران همواره در همه صحنه‌های مختلف کشور حضور دارند و در هر شرایطی که نیاز باشند به عرصه می‌آیند. 

وی درباره نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نیز گفت: آرای حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها و استان‌ها پس از شمارش از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار