بهادری جهرمی: رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنید

تهران (پانا) - سخنگوی دولت در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بهادری جهرمی: رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنید

علی بهادری جهرمی عصر امروز - ۱۱ اسفند - با حضور در ستاد انتخابات کشور در جریان فرایند اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه قرار گرفت.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه ملی که در این روز پرشکوه وحدت ملی و نمایش اراده ملت ایران رقم می‌خورد در درجه اول به واسطه مردم و در درجه دوم توسط عوامل اجرایی مانند وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه و مجموعه‌های نظارتی که امنیت انتخابات را تامین می‌کنند، است. بر اساس گزارشی که ارائه شده، در جریان انتخابات تاکنون مسئله قابل توجهی در فرایندهای اجرایی رخ نداده و موردی هم نبود که سریعا پیگیری و رفع نشود.

سخنگوی هیات دولت اضافه کرد: طبیعی است نسلی از مشارکت کنندگان ترجیح می‌دهند صبح برای مشارکت در انتخابات حضور ‌پیدا کنند و برخی جوان‌ترها، بعدازظهر را برای رای‌دهی انتخاب می‌کنند. از آنان هم خواهش می‌کنیم رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنید یا از حق ملی خود نگذرند. کسی نباید اجازه بدهد دیگری برای آینده فردی او تصمیم بگیرد. طبیعی است کسی هم نباید تماشاچی صرف باشد که دیگران برای آینده زندگی جمعی و آینده مسیر حرکت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: آن‌هایی که پیشرو و فعال هستند و حرفی برای زدن در ساحات مختلف دارند، حتماً امروز می‌آیند و اجازه نخواهند داد دیگران برای او تصمیم بگیرند. هرچه مشارکت بیشتر باشد انتخاب هم هوشمندانه‌تر است. هرچه دایره مشورت و تضارب آرا گسترش پیدا کند، امکان وصول به هدف صحیح بیشتر خواهد بود. باید نگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف بیایند آرا و نظرات خود را در قالب انتخاب گزینه‌هایی که به نگاه‌های آنان نزدیک‌تر هستند، در صندوق‌ها بریزند تا همه بتوانیم بهترین آینده را برای ساختن کشور رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار