مدیرکل امنیتی استانداری تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

فعالیت بیش از ۱۱ هزار محافظ صندوق در تهران

تهران (پانا) - مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت در تهران بیش از ۱۱ هزار محافظ صندوق مشغول خدمت رسانی و انجام وظیفه هستند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بیش از ۱۱ هزار محافظ صندوق در تهران

سید کمال سادات، مدیرکل امنیتی استانداری تهران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که امروز شاهد این امر هستیم که تبلیغات خصمانه استکبار جهانی بر آن است تا حضور مردم را کمرنگ نشان دهد گفت: این خود نشان دهنده اهمیت انتخابات است. 

وی افزود: علی رغم وجود تهدیدات و بیانیه های گروهک های تروریستی و اقدامات فضای مجازی، تدابیر لازم در حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران و از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان اتخاذ شده و طبق رصدهای صورت گرفته تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در سطح استان تهران گزارش نشده است.

سادات گفت: مردم در یک محیط با آرامش در سطح استان تهران در حال رای دادن هستند که این امر نشان دهنده انگیزه بالای دستگاه ها و مردم است.

مشاور استاندار درخصوص محافظین صندوق ها در تهران گفت: در تهران بیش از ۱۱ هزار محافظ صندوق مشغول خدمت رسانی و انجام وظیفه هستند و همچنین در هر یک از حوزه های انتظامی ویژه شرق و غرب تهران نیز بیش از چهار هزار محافظ صندوق وجود دارد.

وی آرامش و امنیت انتخابات امروز را نتیجه تدابیر و تلاش حدود یکسال گذشته تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی، امنیتی، فرمانداران، امامان جمعه در تبیین موضوعات انتخاباتی دانست و گفت: امروز در مجموعه استانداری تهران و در حوزه معاونت امنیتی و انتظامی، نمایندگان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی حضور دارند و میز هدایت شعبه ها و مراکز که در سطح شعبات وجود دارد، رصد و چک می شود و به هر گزارشی در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار