رئیس ستاد انتخابات کشور:

یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت دارند

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در ۵۹ هزار شعبه رای، حدود یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت دارند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات مشارکت دارند

سیدمحمدتقی شاهچراغی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این دوره از انتخابات برابر قانون جدید شکل گرفته که با همکاری همه دستگاه و سازمان‌ها و نقش‌آفرینی مردم ادامه دارد، اظهار کرد: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر مردم در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند. در استان سیستان و بلوچستان مردم باوجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستان‌ها هم مردم در دمای زیر صفر در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برابر قانون جدید، با ۵ مدرک هویتی که از قبل اعلام شده و فقط با احراز کد ملی اخذ رای انجام می‌شود. مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از مدارک هویتی ۵گانه به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد. شعب سیار نقاطی مشخص دارند که به ۱۵ هزار شعبه می‌رسد و نیروهایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ضمن قدردانی از رسانه‌ها در دقت و امانتداری برای انتقال اخبار در جریان انتخابات، اظهار کرد: ما وظیفه داریم به آنچه قانون حکم کرده، امانتدار مردم و خدمتگزار آنان باشیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار