استاندار تهران در جمع خبرنگاران:

تاکنون گزارشی از تخلف در انتخابات استان تهران گزارش نشده است

تهران (پانا) - استاندار تهران اعلام کرد که تاکنون هیچ گزارشی از تخلفات در انتخابات در استان تهران اعلام نشده است.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون گزارشی از تخلف در انتخابات استان تهران گزارش نشده است

علیرضا فخاری استاندار تهران پس از رای دادن در شعبه مسجدالرسول نازی آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز می‌خواهیم فرصت جدیدی را برای آینده کشور فراهم کنیم. همکاران ما از ساعات اولیه صبح امروز پای صندوق رای رفتند و اسناد و مدارک و صندوق های رای و لوازمی که برای احراز هویت رای دهندگان لازم است را آماده کرده اند. 

استاندار تهران افزود: از ساعت ۶ و نیم صبح در سراسر استان آماده بودیم و بهتر از شهرها در روستاها و در مناطقی که صعب العبور و در مناطق برف گیر در شمال شرق و شمال تهران همه دوستان حاضر شدند تا اراده مردم را که از طریق سرپنجه تدبیرشان تحول آفرین خواهد بود آماده کنند. در استان تهران ۶۸۱۱ شعبه اخذ رأی داریم که دو صندوق اخذ رای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند و ۵ هزار صندوق هز این تعداد متعلق به شهر تهران است. 

فخاری گفت: ما برای ۳۶۴۷ نفر داوطلب تهران امروز ظرفیت فراهم کرده ایم که انشالله مردم به آنها رای خواهند داد. تهران به عنوان یکی از بزرگترین شعبات رای گیری در سراسر کشور است و مجموعه عوامل اجرایی و تامین کننده تا آخرین ساعات رای گیری در کنار مردم هستند. 

استاندار تهران همچنین درباره رصد تخلفات احتمالی نیز گفت: از نظر تخلف گزارشی نداشتیم. همکاران در هیات اجرایی و نظارت در رصدهایی که داشته اند با موضوعاتی برخورد کرده اند که هنوز به قطعیت یافتن تخلف نرسیده ایم. طبیعی است کارگروه‌های که وظیفه دسیدگی به تخلف را دارند اگر تخلفی صورت بگیرد را ثبت و ضبط می کنند و به آن رسیدگی می کنند.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار