در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

جهاد تبیین راهکار مقابله با تهاجم دشمن است

تهران (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر راهکار مقابله با تهاجم فکری و اجتماعی دشمن را جهاد تبیین بر شمرد و گفت، وظیفه خواص جامعه پیگیری و اجرای جهاد تبیین است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین راهکار مقابله با تهاجم دشمن است

حجت الاسلام غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اهمیت نقش جوان در جامعه و علل اهمیت آن بیان کرد: «مردم یکی از مهمترین مولفه‌های قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. در میان این قدرت و جمعیت مردمی، جوان و نوجوان دارای ارزش راهبردی جمعیتی هستند. این به آن معناست که یک مجموعه بسیار ارزشمند، آینده نظام هستند.»

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر ارزش راهبردی جوان و نوجوان گفت: «جوان و نوجوان با توجه به ارزش راهبردی خود، کانون توجه در کشور هستند. از این رو توجه به قشر جوان بسیار دارای اهمیت و ارزش است.»

صفایی‌بوشهری هدف دشمن را تهاجم فکری و اجتماعی دانست و اظهار کرد: «دشمن به دنبال تحریف مبانی فکری و تخریب در نظام اجتماعی کشور است. راهکار مقابله با تهاجم تحریف فکری و تهاجم تخریب اجتماعی جهاد تبیین است. وظیفه تمام خواص جامعه پیگیری و اجرای جهاد تبیین است.»

وی هدف رسانه‌های بیگانه را جوانان و نوجوانان برشمرد و افزود: «رسانه‌های بیگانه تفکر جوان و نوجوان را به دلیل اهمیت راهبردی نشانه گرفته است. باید جوانان و نوجوان همچون جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه جنگ بودند به جهاد تبیین بپردازند.»

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در رابطه با پیگیری جهاد تبیین توسط گروه‌‌های مختلف گفت: «اگر نیاز است که در زمینه تبیین اقدامی صورت گیرد تمامی گروه‌ها و افرادی که می‌توانند تاثیرگذار باشند به ویژه رسانه‌ها و رسانه‌ای که برای جوان و نوجوان اختصاصی است، باید اقدام کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار