در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

توضیح صالحی درباره انتشار فیش‌های حقوقی نمایندگان

تهران (پانا) - یک نماینده مجلس شورای اسلامی با واکنش نسبت به هک رسانه‌های مجلس و پرداخت مبالغ خارج از عرف به نمایندگان گفت نمایندگان مجلس مزیتی فراتر از کارکنان دیگر دستگاه‌ها ندارند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیح صالحی درباره انتشار فیش‌های حقوقی نمایندگان

حسین محمد صالحی دارانی، نماینده فریدن و فریدونشهر در گفت‌وگو با پانا با اشاره به هک رسانه‌های مجلس اظهار کرد: «مطالبی که در جریان حمله هکری به رسانه‌های مجلس درباره پرداخت شدن مبالغی در جشن‌ها و مناسبت‌ها به نمایندگان و کارکنان مجلس منتشر شده نادرست است و به هیچ وجه هیچ نوع مزایا و تسهیلات مالی در اختیار نمایندگان قرار نمی‌گیرد.»

این نماینده مجلس ادامه داد: «غیر از حقوقی که طبق حکمی که داریم دریافت می‌کنیم و آن مبلغی که برای دفاتر به ما پرداخت می‌شود، هیچ مبلغ دیگری از سوی مجلس یا نهاد و دستگاه دیگری نه دریافت کرده‌ایم و نه پرداخت شده است. اینکه ادعا شده نمایندگان 230 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند کذب محض است. درباره کمک هزینه مربوط به خدمات درمانی هم به ما چیزی مانند همان بیمه تکمیلی که بسیاری از دستگاه‌ها دارند، داده شده و چیزی فراتر از آن نیست.»

وی تاکید کرد: «اصلا چیزی که بخواهد مزیتی فراتر از دریافتی کارکنان دیگر دستگاه‌ها باشد در اختیار نداریم. وقتی کار درمان انجام می‌شود از هزینه‌ها فاکتور دریافت و ارائه خواهد شد و درصدی از آن را با چند ماه فاصله بر می‌گردانند و درصد دیگری هم نمایندگان پرداخت می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار